Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Wanneer start mijn abonnement?

    We streven er naar binnen 3 werkdagen het abonnement te verwerken. U ontvangt tot die tijd op het opgegeven e-mailadres een tijdelijk wachtwoord waarmee u kunt inloggen op mijn.nieuweooststellingwerver.nl en in onze app Nieuwe Ooststellingwerver om de krant digitaal te lezen. Zodra uw abonnement definitief is verwerkt ontvangt u daarvan een schriftelijke bevestiging. Indien uw abonnement niet verwerkt kan worden dan wordt u daarvan op de hoogte gesteld.

  • Stopt mijn proefabonnement automatisch?

    Ja. Een proefabonnement wordt altijd voor een bepaalde periode afgesloten. Wanneer die periode is afgelopen, stopt het proefabonnement automatisch. Wanneer het proefabonnement bijna afloopt ontvangt u bericht van ons met een aanbod voor een doorlopend abonnement. Lees de volledige voorwaarden.

  • Is er ook een app voor mijn telefoon of tablet?

    Jazeker! Met de app Nieuwe Ooststellingwerver heeft u  toegang tot de digitale krant op tablet, smartphone of desktop. U leest de krant in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op uw scherm en kunt op ieder artikel inzoomen. Lees meer over onze digitale producten. 

  • Wat is jullie verspreidingsgebied?

    De Nieuwe Ooststellingwerver wordt het meest verspreid in de gemeente Ooststellingwerf. Echter, bezorging in de rest van Noord-Nederland is vaak geen probleem.

    Twijfelt u of de krant bij u bezorgd wordt? Vul uw postcode in bij de aanvraag en u ziet direct of deze in het verspreidgebied valt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u altijd een Digitaal-abonnement aanvragen of contact met ons opnemen voor een postabonnement.

  • Stopt mijn doorlopende abonnement automatisch?

    Nee, het abonnement geldt tot wederopzegging. Een opzegging moet minimaal één maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode bij ons binnen zijn. Lees de volledige voorwaarden.

  • Kan de prijs van het abonnement zomaar aangepast worden?

    Nee, voor de eerst overeengekomen abonnementsperiode geldt het tarief zoals op deze pagina staat vermeld. Na deze periode behoudt Nieuwe Ooststellingwerver zich het recht voor om het abonnementstarief te wijzigen. Indien u het niet eens bent met een prijsaanpassing, heeft u het recht het abonnement te beëindigen met een opzegtermijn van één maand. Lees de volledige voorwaarden.

  • Hoe kan ik een abonnement beëindigen?

    Wilt u uw abonnement opzeggen? Dan dient de opzegging minimaal één maand voor het begin van een nieuw kalenderkwartaal* bij ons binnen te zijn. Dit kunt u doen door een e-mail of brief te sturen of door dit telefonisch door te geven. Lees de volledige voorwaarden.

    *Kalenderkwartaal = januari t/m maart, april t/m juni, juli t/m september en oktober t/m december.

  • Staat uw vraag er niet bij?

    Ga naar onze uitgebreide servicedesk op nieuweooststellingwerver.nl/service of bel ons op 088-800 2081 (lokaal tarief)

  • Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

    Lees hier onze abonnementsvoorwaarden.